package latice.controller; import javafx.fxml.FXML; import javafx.scene.Node; import javafx.scene.control.Button; import javafx.scene.control.TextField; import javafx.scene.input.MouseEvent; import javafx.scene.layout.StackPane; import javafx.stage.Stage; import latice.application.LaticeApplicationWindow; public class PlayerNameInputController { @FXML private TextField nomJoueur1; @FXML private TextField nomJoueur2; @FXML public Button btnValid; public static boolean btnClicked = false; MainScreenController mainScreenController = new MainScreenController(); LaticeApplicationWindow laticeApplicationWindow = new LaticeApplicationWindow(); @FXML public void validBtnClicked(MouseEvent event) { System.out.println("valid Button Clicked"); Stage nameInputStage = (Stage) ((Node) event.getTarget()).getScene().getWindow(); //setting player names String name1 = nomJoueur1.getText(); String name2 = nomJoueur2.getText(); btnClicked = true; nameInputStage.close(); playerNamesEntered(); laticeApplicationWindow.player1 = mainScreenController.instanciatePlayer(name1); laticeApplicationWindow.player2 = mainScreenController.instanciatePlayer(name2); mainScreenController.startGameInstruction(); } public TextField getNomJoueur1() { return nomJoueur1; } public void setNomJoueur1(TextField nomJoueur1) { this.nomJoueur1 = nomJoueur1; } public TextField getNomJoueur2() { return nomJoueur2; } public void setNomJoueur2(TextField nomJoueur2) { this.nomJoueur2 = nomJoueur2; } public void playerNamesEntered() { System.out.println("entered playNamesEntered()" + nomJoueur1.getText() + " VS " + nomJoueur2.getText()); MainScreenController MSC = new MainScreenController(); StackPane parentStackPane = MSC.getParentStackPane(); MSC.setParentStackPane(parentStackPane); } }